Thursday, April 7, 2011

segmen jadi diri sendiri by nelly~~


Wo0olaaa~~
Hai si c0mei,si kacak sekalian..
Okeyh today entry santai jerr
J0in segmen yg telah ditag 0leh sweEty nelly

Segmen mahu jadi diri sendiri




                                  ::ruang di dalam rumah yang menjadi kesukaan kamu?::
Dapo0r..tempat menggeledah segala jenis makanan.
N tempat utk zaty masak!! (ayat cuba tarek perhatian!) h0h0


::pengalaman pertama kali bersama sahabat karib kamu?::
Maen batu seremban dlm kelas then kena denda bersama2 di luar kelas.haha
Act,1 kelas kena denda tyme tue! Wat pesta buley >.<



:: tabiat buruk kamu yang cuba diubah?::
Sgt sensitip..ati lemb0ot sgt.even anak kucing jatuh longkang pn bley nges T.T
Bila snsitip jugak,cepat2 terasa n mula nk angin 1 bdn..haisssh.UNLIKEL


::jika kamu menjadi guru sekolah, mata pelajaran apakah yang akan kamu pilih?::
Math or english~ my fave subject >.<

::bagaimana kamu memujuk / menangkan rakan kamu yang sedang menangis kesedihan?::
Nanges skali..buley?

:: apa yang akan kamu lakukan apabila berada dalam keadaan marah?::
Juz tw0 things
Sama da lepas gerammmm sepuas hati kt owg tue
Atau....
Pendam n nanges sowg2

*
::lagu rakyat atau lagu kanak-kanak yang cukup kamu gemari?::
-lagu 3 kupang..hehe*tue yg terlintas

:: lelaki / perempuan idaman kamu berada di depan mata, apa yang akan kamu lakukan untuk menarik perhatiannya?::
Yeahhh! Kepakaran sy!
Lemparkan senyuman manehhhh abez..kasi sentap gtu! Nyiahaha


::mata dan bibir kamu, mana yang kamu rasakan sering menarik perhatian orang?::
Ntah..hnya mereka yg bley nilai.korg asa?



Join jom !


Nahhhh!! Nie omwork tuk korg sume..x kira lah cgu2 skali pn kena wat!
*bwu perasan bl0ggers yg zaty kenal mostly cgu @ bakal cgu
Tetiba asa nk masuk maktab pulak
weeeeeeEeee..me?? jd cgu tadika buley la..xsuka budak2 dh melepasi akil balighhhh nie.nnt kena buli T.T

9 comments:

Mint said...

Dapo, tmpt memasak akak. ceyyy :P haha

zaty luvlianncezzz said...

@Mint hahaha.ayat x ley blah :P

Miecyber said...

Nice entri..Hehehehe

Maybank2u.com tingkatkan tahap keselamatan

Taufiq Wr said...

lembut hati kesian kat benda2 yg ptot, xpe..tp zaty jangan lembut hati terhadap org yg x guna..tkot diorang pjak kpale zaty nanti..

zaty luvlianncezzz said...

@Miecyber hi3,,entry rilek2 sudah :D

zaty luvlianncezzz said...

@Taufiq Wr tenx 4 ur advice fiq..:D

nelly said...

bukan dari Nelly lorh ~

Woofer Storm said...

yup..bukan dari nelly...dari sy tu,oppp dari mizy dian,habis la cik zaty kena saman..heheeee

CIK TOM said...

sepatutnya pujuk kawan..tp zaty ni nak tumpang nangis sekali plk..hhehehe